WYRÓŻNIENIA

Hasło

Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

POZDROWIENIIA

KONKURS

Powitanie

ZNALAZŁEŚ SIĘ NA ARCHIWALNEJ stronie internetowej

I LO im. Floriana Ceynowy w Świeciu.

Obejrzyj spot reklamowy KLIKNIJ
..........
Fundacja Edukacyjna "Perspektywy" potwierdza, że I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. FLORIANA CEYNOWY w Świeciu jest wśród 500 najlepszych liceów w Polsce sklasyfikowanych w Rankingu Szkół Ponadgimnazjalnych PERSPEKTYWY 2019 i przysługuje mu tytuł "Srebrnej Szkoły 2019".
Konto bankowe Rady Rodziców przy I Liceum Ogólnokształcącym: 86 8168 0007 0001 6304 2000 0001
Inspektor Ochrony Danych: Krzysztof Adrych; Adres mailowy: daneosobowe@csw.pl; Telefon:52 56 83 108

Narodowe Czytanie w Świeciu

Newsy

My też tam byliśmy.

Ciepły sobotni poranek 8 września 2018r. sprzyjał ogólnopolskiej akcji Narodowego Czytania fragmentów " Przedwiośnia" Stefana Żeromskiego. Świeckim organizatorem imprezy byli pracownicy Biblioteki Miejskiej. Jak zawsze, w profesjonalny sposób, przygotowali piękną scenografię. Siedząc w fotelu, byliśmy lektorami sławnej powieści dwudziestolecia międzywojennego.
Fragmenty powieści czytali: Małgorzata Cardona- Kocikowska (wicedyrektor szkoły), Cecylia Szupryczyńska (nauczycielka języka polskiego), Aleksandra Czubkowska i Igor Jażdżewski - uczniowie p. Joanny Jarantowicz - Pawłowskiej oraz Klaudia Wirkus, Klaudia Pik - uczniowie p. Ewy Palki.

Narodowe czytanie w I LO

Narodowe Czytanie w I LO
Słowa Żeromskiego z ,,Przedwiośnia" rozbrzmiały dzisiaj ( 7 września 2018 r.) w naszej szkole na dużej przerwie. W akcję Narodowego Czytania,organizowaną pod patronatem Prezydenta RP,włączyli się uczniowie klas drugich i trzecich.

Konkurs

Szanowni Państwo,
zwracamy się z uprzejmą prośbą o przekazanie wszystkim zainteresowanym informacji o
tegorocznej edycji Jagiellońskiego Turnieju Matematycznego. Jest to
trójetapowy konkurs skierowany do młodzieży ze szkół ponadgimnazjalnych.
Najlepsi laureaci z klas maturalnych przyjęci zostaną na kierunek
matematyka lub matematyka komputerowa na Uniwersytecie Jagiellońskim
(zgodnie z regulaminem dostępnym na stronie:
Terminarz Turnieju, bliższe informacje oraz zadania i zdjęcia z poprzedniej edycji można znaleźć pod adresem
https://jtm.matinf.uj.edu.pl/. plakat

Z wyrazami szacunku,
organizatorzy Jagiellońskiego Turnieju Matematycznego

KIERMASZ PODRĘCZNIKÓW

BIBLIOTEKA SZKOLNA ZAPRASZA NA KIERMASZ PODRĘCZNIKÓW, KTÓRY ODBĘDZIE SIĘ W AULI SZKOŁY DNIA 11.09.2018 (WTOREK) O GODZ. 10:30.

ZAPRASZAMY ABSOLWENTÓW I WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH UCZNIÓW, KTÓRZY ZAMIERZAJĄ SPRZEDAĆ LUB KUPIĆ PODRĘCZNIKI.

Rozpoczęcie roku szkolnego

Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego odbędzie się 3 września 2018r. o godz. 9:00 na dziedzińcu szkoły.

Przydział do grup j. angielskiego w kl. I

UWAGA!

W KLASIE PIERWSZEJ PRZYDZIAŁ DO GRUP JĘZYKA ANGIELSKIEGO NASTĄPI NA PODSTAWIE WYNIKÓW
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO Z TEGO PRZEDMIOTU

PODRĘCZNIKI OBOWIĄZUJĄ OD POCZĄTKU ROKU
GRUPA INTERMEDIATE ( i )
English File- Third edition, poziom intermediate, Oxford,
Christina Latham-Koenig – podręcznik i ćwiczenia
GRUPA UPPER-INTERMEDIATE ( ui)
English File- Third edition, poziom upper-intermediate, Oxford,

Zrób zdjęcie tej informacji lub sprawdź w wykazie podręczników na stronie szkoły

NASZE WYNIKI MATUR, mamy się czym pochwalić!

Zdawalność egzaminu maturalnego u nas to 92,3% (wszyscy, którzy nie zdali w maju, mają prawo do poprawki w sierpniu), natomiast w powiecie 79,4%, w województwie 83,2%, a w Polsce 85,3% (to są dane tylko i wyłącznie z liceów, bo gdyby dołączyć technika, to różnice na naszą korzyść są jeszcze większe!). Z ogromną radością informuję, że zdawalność matur w naszym liceum jest na wysokim poziomie!

Jednodniowa wycieczka nad Zalew Koronowski

Tuż przed wakacjami klasa I B z wychowawcą Bożeną Mischker wybrała się na jednodniową wycieczkę nad Zalew Koronowski i w okolice. Dzień zaczęliśmy odważnie wystawiając się na pastwę komarów w Rezerwacie Cisów Staropolskich, pan przewodnik opowiedział nam kilka ciekawostek o lesie i ruszyliśmy dalej w odwiedziny do uczącego w naszej szkole księdza Piotra do Suchej na Pomorzu. Zostaliśmy ugoszczeni kanapkami i sokami, po czym autokar zawiózł nas nad Zalew Koronowski, gdzie w dwóch grupach odbyliśmy około godzinny rejs po Zalewie, dzielnie towarzyszyły nam kormorany. Pogoda i nastroje dopisały, fajnie było pobyć razem w innym otoczeniu niż szkoła:) Bardzo dziękujemy księdzu za pomoc w organizacji wyjazdu.

Wycieczka do Łodzi

Ciepły czerwcowy dzień spędziliśmy poznając atrakcje i atmosferę Łodzi. Zanurzyliśmy się w zadumie w Parku Ocalałych przy Centrum Dialogu, miejscu poświęconym Żydom ocalałym z Łódzkiego Getta, przewodnik opowiedział nam również historię Łodzi w pigułce. Przenieśliśmy się do Muzeum Kinematografii działającym w kunsztownych wnętrzach Pałacu Schejblerów. Popatrzyliśmy w fotoplastykon i poczuliśmy się jak dzieci w towarzystwie Misia Uszatka, Reksia, Bolka i Lolka, Muminków i Smoka Wawelskiego. Następnie odbyliśmy spacer podziwiając kamienice na ulicy Piotrkowskiej, będąc tym samym w największej Strefie Kibica . Dotarliśmy do Manufaktury, ogromnego kompleksu handlowo-rozrywkowego na terenie dawnej fabryki Izraela Poznańskiego.

Po odpoczynku i posiłku zakończyliśmy naszą Łódzką eskapadę w Teatrze Muzycznym wspaniałym spektaklem Les Misarables-Nędznicy.

Wycieczka została organizowana przez wychowawców klas I, którzy dziękują w tym miejscu za wspólną wyprawę.

Test Sprawności Fizycznej

Wczoraj odbył się XIII Policyjny Test Sprawności Fizycznej, w którym nasza szkoła zdobyła II miejsce. Skład: Michał Manikowski, Miłosz Wąsikowski, Jakub Ratkowski, Mateusz Kociński, Hubert Różański i Roger Kufel. Natomiast w rywalizacji indywidualnej Jakub Ratkowski zdobył II miejsce. Wszystkim gratulujemy

Wicemistrzostwo województwa w siatkówce plażowej

Jakub Sawicki, Michał Manikowski oraz Miłosz Wąsikowski zdobyli wicemistrzostwo województwa w siatkówce plażowej. Gratulujemy również dziewczynom z "białego", które zdobyły mistrzostwo województwa.